YESTERDAY

Vi åkte till Jimmie och Simone. Äntligen fick jag se hur dom bor =)
Men ingen Simone var hemma =( Men dom hade det jättefint iaf !
Det blev biljardspelning, dock inte jag. Jag suger på det! Men det känndes
inte säkert att sitta i soffan och ha bollen dom siktade på alldeles rakt
framför sig. Haha. Jag vet inte hur många gånger jag flyttade på mig.
Känns som dom ska skjuta bollen rätt i ansiktet på mig :)
Sedan skulle vi åka till Fredrik. Där han, Erik och Emil var. Jag var nykter
och chafför. Mest för att jag inte ville gå i den kylan. 15 minusgrader.
Jag kommer inte ihåg när jag frös så mycket sist! Var det verkligen så kallt
förra vintern?? :P
Aja.. Vart där ett tag. Var väl inte en sån höjdare när man är nykter bland folk som
är lite på lyset. Men det var kul också :)
Erik visade detta klipp! hahaha ! Fy fan va fult !

Tydligen så har mannen som programledaren opererats och rösten blev pajad efter det,
om jag fattat det rätt.


Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA! Fan va kul!!

2008-12-14 @ 22:39:08
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Therese

jag tkr inte den där är nå kul

2008-12-15 @ 09:58:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

HAHAHAHA!!! Mot slutet verkade den lite fejk, men hahaha!! XD

2008-12-16 @ 13:40:57
Postat av: Nathalie

haha, ja, jag tror allt är fejk. Alltså sådär mycket kan man väl inte skratta?! Kanske småfnittra men gabflabba sådär mycket?! njaa..

2008-12-16 @ 15:03:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0