Alla hjärtansdag!

Nu har jag haft 2 körlektioner, senaste igår. Då följde Elina med :)
Hon somnade :D haha. Men den hade jag med Rolf, och det gick ganska
så bra tycker jag. Bara den där jävla backen som är krånglig. Men det ska
jag fixa så jag kan! :D Har även bokat tre till nu så det känns bra :)
Även alla dom med Rolf, var lite rädd för han förut. Trodde han skulle
vara sträng. Men icke. När jag kom dit kommer nycklarna farandes i luften,
- Nu drar vi! :D haha

Aja. Idag är det iaf. alla hjärtansdag :) Hoppas Pär tycker om min present nu då.
Ska även laga goo mat :) Bara mysa och ha det bra helt enkelt.
Tänkte att det kanske skulle vara nån bra lite romantisk film idag då på teven,
men icke! Fy va dåligt.
Men men.. Nu ska jag gå och göra mys stämmning här hemma tills päran kommer hem :)


Glad alla hjärtansdag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0