Italien schema

Ja, nu när alla är i Italien så har ju jag (och alla andra som stannade hemma)
fått ett specialschema.
Torsdag: Bara GKO. Kommer dit, lite dött på folk. Det jag skulle göra tyckte han
var bättre om jag gjorde när Elina kom tillbaka. Eftersom vi håller på att göra
samma sak. Så jag satte mig vid datorn ett tag och hade astråkigt. Tog 10.36
tåget hem. Tror inte Anders märkte att jag var borta ändå..
Fredag: Form med Kicki. Jag blev klar med min vindflöjel :) Sedan orkade jag
inte var kvar mer. Känndes som att halsfluss var påväg så jag sket i idrotten och
textilen.
Måndag; Bild hela dagen.
Jag kom dit klockan nio, för då skulle Janne komma och öppna åt oss. Klockan
vart tio över nio. Jag gick in till personalrummet för att se om han sitter och fikar
eller om det är någon annan som kan komma och öppna åt mig. Men där var
det kolsvart. Jaha?! Satte mig och väntade ett tag till. Klockan blev halv tio.
Fortfarande ingen Janne.. Har han glömt bort det även fast jag påminnde han
förra veckan att han måsta komma och låsa upp så jag inte satt där i onödan.
Jag gav upp. Tog 10.36 tåget hem. Skönt!
Tisdag:
Har textil på morron, alltid lika tråkigt utan Elina. Men fick iaf. lite gjort.
Formen med Janne kunde vi skippa sa han.
Fick ju uppgit av Anja att gå ner till museét och skissa av skulpturer. Ja, så jag
gick dit. Presenterade mig och sa att jag skulle sitta där och skissa (allt enligt
Anjas instruktioner) Men dom visste ingenting om det. Nähe?! Och jag visste
inte vad jag skulle skissa av för skulpturer, trodde Anja hade sagt det till dom.
Eller så sa hon det till mig men jag lyssnade inte?! Iaf. fick jag komma ner till
nån jävla källare eller "magasinet" som dom kallade det. Iskallt var det där och
skulpturer överallt. Det var faktiskt lite läskigt när alla dom satt och stirrade på
en. Ja, Anja sa iaf. att det skulle vara jättebra ljus där för att skissa. Men jag tror
inte det var den där platsen hon syftade på för där var det pissljus. Bara vanliga
lampor som sitter i klassrummen?! Aja, valde nån jävla skulptur och skissade av
lite snabbt. Var fult som fan men jag orkade inte sitta där nå mer. Sen tog jag
12.15 bussen hem.
Onsdag: Det är idag :) Och jag tänker stanna hemma idag, känner mig fortfarande
hängig sen har jag bara foto där jag inte har någonting att göra. Men jag har körlektion
kl. 14.00 så den måste jag gå på.
Torsdag: Har GKO. Men mamma ska åka in till stan så jag ska vara med henne ist.
tills min körlektion börjar 14.10.
Fredag: Alla som är i Italien är ledig denna dag, eftersom dom kommer hem så sent på
torsdagen. Jag tänker inte vara sämre och tar mig en ledig dag jag med :)

Nu ska jag ta och äta frukost. Fil och kalaspuffar =)
Och kolla på Vakna med the Voice!

Adios Amigos !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0