Fet ?

Ett bra tecken på att man gått upp i vikt är när ens "baggyjeans"
inte sitter "baggy" längre :P Min röv har blivit för fet!!
Usch och fy! Men jag kan helt enkelt inte sluta äta. Förut var det
bara sötsaker jag var sugen på. Nu är det all mat.
Näe, nån ändring ska det bli.. Snygg kropp till sommarn, Ja tack!
Men nu ska jag ladda upp med mandariner och kiwi och kolla
på one tree hill. Som för övrigt inte funkade på dvdn. SUR!
Men får kolla på datorn då..


Och nu är vi helt utan toa :(
Hjälp! Så ikväll kommer jag nog över och lånar toan, Therese ;)
Men det ska nog gå bra, lite kämpigt i morrn bitti bara :P
Men bara vi inte blir utan hela helgen.. !


Nya lärare:

Matte:
Gammal: Juan (Iwan) Hon var bra! Även fast dom flesta klagade på henne så tyckte jag hon var bra och jag vill ha henne tillbaka!
Ny: Ola Han var asrolig den första lektionen. Men nu har han blivit tjatig och jobbit. Han upprepar allt. Nästan som en sämre kopia av Ingvar.

Engelska:
Gammal: Sara - Hon var bäst! Vi fick nästan bara göra roliga saker. KOM TILLBAKA!
Ny: Kicki - Helt okej. Men jag tycker om Sara bättre. Plus att hon inte är så bra på att förklara vad vi ska göra.

Svenska:
Gammal: Eva - KOM TILLBAKAAAA!!!
Ny: Kicki -  Vi har inte all tid i världen, sluta ge oss så mycket att göra!!!!

Foto:
Gammal: Meta - Jag älskar Meta! och hon älskar mig ! :D Jag var hennes favort. Jag behövde inte ens nån förklaring ifall jag gick ifrån för jag var så ordentlig! :D Kom tillbaka SNÄLLAAA!
Ny: Phillippe - Han är helt okej! Verkar skit snäll! men tänk på att vi är nybörjare. Vi kan inte allting. och sluta säg att vi måste göra om allting!!

Historia:
Gammal: Ingvar - Jag erkänner att i början höll han på att driva mig till vansinne med sina "va" . Men han är söt och bra! Jag vill ha tillbaka honom! :D
Ny: Fredrik - Är från göteborg. Lite småfjantig start om jag får säga så. Men han verkar bra och rolig!

Nu vill jag inte ha nå fler nya lärare!!! PUNKT!!


Adios!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har också "Göteborgs-Fredrik", men i religion.. :)

2008-01-24 @ 19:56:39
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Nathalie

Fick ni också göra en löjlig "Presentation" av er själv. Med djur eller nå?! :P

2008-01-25 @ 06:23:26
Postat av: Therese

Kan väl komma på morron oxå då...

2008-01-25 @ 09:55:47
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Är du vaken då då?

2008-01-26 @ 09:42:42
Postat av: Therese

ja jag vaknar alltid tidigt...

2008-01-26 @ 11:03:51
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0