Mia

Träffade på Misen på skolan igår :) Pratade ett bra tag!
Det var roligt! Fick höra alla pinsamheter som har hänt, osv.
Det känndes som förut! Det kommer nog alltid vara du och
jag, stumpan! Det kan nog ingen eller inget ändra på :P
<3


Jag tror jag ska börja med GI-metoden.
Inte äta bröd, potatis, pasta, ris.. och max 1 frukt om dagen :P
men jag tror inte jag klarar det.. :/ Men det verkar bra.
Elinas mamma kör med den och hon gick ner 3 kg
på endast 6 dagar!! Men det kommer ändå att slinka ner nån
godisbit eller två nångång! :) Jag är helt enkelt beroende!


Hej då!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, jag håller med :) Nästa helg ska jag hem till Gnarp, då kan vi ha en chips&dipp dag :) Och efter jag tagit mitt körkort blir det massa roadtrips ;)

2008-01-11 @ 17:26:35
URL: http://mialundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0