Nyår !

Det hela började med att jag och Pär bjöd Simone och Jimmie på
"nyårsmiddag" :D Det bjöds på oxfilé och potatisgratäng. Riktigt gott
om jag får säga det själv! :) Sedan satte vi oss och spelade "Kampen
mellan mannen och kvinnan". Men det slutade ganska fort, eftersom
det verkade som ingen egentligen ville spela. Plus att Peter och Linus
kom och störde! haha. Näedå.. Men när dom kom spelade vi ge och ta
ist :) Kul kul! Jaa.. sen vart det skönsång och raketer!
Sen skulle vi vidare till Marcus.. Jon kom och hämtade oss. Men där var
det rätt så jävla dött. Så vi gick till Broder tuck! Där var det roligare.
Gick ut vid tolvslaget och smällde raketer! Sen vart det inte så mycket
mer, hem och sova bara.. inte världens bästa nyårspartaj men kvällen
var trevlig med god mat och trevligt sällskap!
Bilder kommer inom kort på Bilddagboken.

Dan efter var jag död iaf. Den värsta spyan jag någonsin upplevt!
haha.. jag vet att det är kul att höra med det var så äckligt!
Jag hade nyss spolat på toan så det blev sånt här skum av grejen som
hänger där (loves the job you hate) :D Ja.. sen när jag kom in i rummet
så kännde jag att jag måsta spy. Sprang till toan och kände den där
äckliga skumlukten.. Sen känndes det som om jag hade ätit blommor
kvällen före. Så äcklig smak! jaja.. :D

Mitt nyårslöfte: Sluta med sötsakerna och fetmaten. Snygg och fin kropp
till sommarn! Vi kommer klara det, Elina!! :D
fast hittils har det inte gått så bra. Pizza, chips och dipp och choklad... BLÄ!

AJA!

HEEEJ DÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, ja jag vet inte jag minns inte! Men thess sa att det var det. Men Lite? Har du sett hur Linus ser ut i ansiktet eller?! Hon klöste han så han har sår i ansiktet nu, Psykfall.

2008-01-04 @ 14:26:22
Postat av: Anonym

Typ charlie. Men alla bråkade ju! Eddie o therese, patrik och veronica..ingen bra kväll för dom paren. Haha

2008-01-04 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0