Onödigt!

Ja, dom är ju fortfarande inte klar med toan. och eftersom jag inte vill
vara där när dom håller på så åkte jag in en timme tidigare än vad
jag behöver. Satt och väntade, hoppades att Elina skulle dyka upp.
Men hon kom inte.. Gick iväg på GKO'n.. Men då var Anders inte där!
Kunde du inte ha sagt det lite tidigare?? Sen hade jag bara historia
tio i ett. och jag orkade verkligen inte sitta och vänta tills dess, speciellt
inte själv. Så jag lunkade iväg ner på stan, halvvägs dit kom jag på
att jag skulle ju gå och beställa körlektioner. Men jag orkade inte
vända. Så jag får göra det i morron eller nästa vecka.. Jaa, iaf. tänkta jag
ta halv elva tåget hem. Sätter mig och väntar eftersom det är en timme
kvar innan det kommer. Då kommer det fram en gubbe med nån jävla
tidning; "har du läst den här?" Och börjar tjaffsa om nå "heliga maria.."
och grejjer. Men jag tog en tidning bara för att få tyst på han. Även
fast jag inte hörde ett ord vad han sa. Plus att det rann snor ur näsan
på han.. Usch!

Var ju även och klippte mig igår.
Syns ingen större skillnad. Kortare lugg och mörkare underhår och slingor.
Sen syns det inge mer.. Men jag är ganska glad för det för jag började just
tycka om mitt hår. :)

Idag ska badrummet bli klart! Det sa dom! Jag förstår inte varför det
ska ta en sån jävla tid?! Igår när jag kom hem hade vi iaf. vatten i duschen,
men fortfarande inte i toan. Men ist. så är vi utan vatten i köket!
Så vi fick stå i duschen och borsta tänderna, dricka vatten osv. ;)
Vill bara att det ska vara klart nu! Orkar inte åka hem hit till sörfjärn
varenda dag.. Även fast det har varit skönt att hälsa på här hemma lite :)

Nu tror jag att jag ska gå och sova en stund.. ADIOS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0