Renovering

Ja, nu ska gamla toan bort! :P
Ska göra om allt. Dom började idag..
Så nu är vi utan dusch. Får åka hem och duscha.
Men det värsta är att vi kanske blir utan toalett också!!!!!¨
Än är den kvar, men va gör jag om den försvinner.
Therese? Får jag komma över och låna toan då? :D haha
Men blir det nytt golv försvinner toan. och nytt golv behövs,
det är ganska äckligt nu :P
Badkaret har också försvunnit, kanske inte får nått nytt heller.
Fan, nu är mina alla hjärtansdag planer förstörd! :D haha
Men det blir ju större då iaf :)
Även att jag måste åka in med 7 bussen varenda dag för
att inte vara ivägen för "arbetarna" :P Fast det är bara en dag
jag får sitta och vänta för i morron blir det plugg, Elina! :D
men men.. Vi får se hur länge vi har toan kvar och hur lång tid
det sedan tar för mig att få urinvägsinfektion om jag ska gå och
hålla mig hela tiden. Måste vänta med "morronpisset" ända tills
jag kommer till skolan isf :P

Men men.. Nu ska jag gå och läsa harens år!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Therese

ofc.

2008-01-14 @ 18:59:00
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0