BALKLÄNNING

Nu är det ju bara ett år kvar till studenten, och balen =) och jag börjar bli nojig för jag har ingen aning om hur min klänning ska se ut. Måste fundera ut det för mamma måste ju hinna sy den också =) Och man vet ju aldrig hur det slutar! haha. Näe, men det tar säkert sin lilla tid. Tror inte det är så lätt att sy en sån.
Men jag hittade lite bilder på några klänningar som jag tyckte var fin iaf. =)

Det är ungefär sånhär färg jag vill ha iaf =) Sedan var modellen på klänningen fin också. Fast jag klarar mig utan det fula i midjan som ser ut som ett skärp. Kan även klara mig utan så mycket krimskrams =)




Den här modellen gillar jag ! =) Nått sånt ska det vara! Tänk dock gult!=)

Också fin, kanske lite väl tråkig??

Den här älskar jag! =) Den ska fortfarande vara gul och kanske inte så utsvängd där nere som denna är =)
Om mamma lyckades få till en som såg ut som denna (fast "smalare" nertill) skulle jag bli överlycklig. =)

Aah! Det är svårt! :P

Kommentarer
Postat av: Therese

Den gula var fin, fast jag tycker du ska ha typ en sån modell som det är i filmen oxå (hur man blir av med en kille på 10 dagar...)

2008-07-07 @ 09:40:07
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Den sista var jätte fin :)

2008-07-07 @ 21:37:06
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0