BILTVÄTT

Idag for jag ner till sörfjärden. Skulle tvätta Pärs bil =)
Roligt att tvätta en vit bil, tänkte jag. För man såg hur rent det blev =) Men sedan i slutet vart jag less när alla fläckar inte gick bort. Längst fram var det nå rödaktiga fläckar som vägrade försvinna. Aja..
Mitt körkort har även kommit nu. Ska åka till bergsjö och hämta det vid tre. Men jag ville ju inte åka själv och pappa skulle bort, mamma jobbar, Therese jobbar (tror jag?), Simone var i furuvik och mia i hudik! Men då kommer min gamla goda vän sen lekis, Amanda! =) Fast hon var i sundsvall hon också men åker hem för min skull! (säger vi, hon skulle även hem och äta ikväll:P) Aja.. Iaf. när jag pratat klart med henne ringer pappa och säger att han kunde följa med mig om jag ville för det han skulle göra blev inte av. Men nu när Amanda ändå ska åka hem så, åsså var det så jävla längesen jag träffa na också. =) Får hoppas jag hittar dit bara! haha
Jag snodde även med mig två förpackningar med godbitar hem, dom fick ju så många efter crousingen.

Aja.. Får se hur det där kortet blir jag. Nog det fulaste nånsin. Men men! =)

Hej!

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

hoppas det går bra! :-)

2008-07-09 @ 13:48:10
URL: http://mintradera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0