DUKTIG

Igår testade jag ett nytt recept som jag hittade på internet =) Nämligen korvgryta (låter skitäckligt, jag vet) Fast det borde egentligen ha hetat korvstroganoff. För jag tror det var det.. :P Iaf. så gick det faktiskt att äta. Använde inga mått utan tog som jag tyckte och la till lite ingridienser som inte skulle vart med egentligen =) Det vart gott tycker jag, smaka nästan som den på skolan (vet ej om den finns på broman). Men jag gillar oftast skolmaten! Köttfärssåsen kan jag dö för, haha! Ni skulle ha sett hur sur jag vart när dom serverade köttbullar tillsammans med spagettin, när köttfärssåsen var slut! Surade och fräste åt "gamlingarna" som var där och hade ätit upp den goda såsen. haha.. Jaja..

En engång är det fint väder och jag sitter hemma. Ingen att gå på stranden med. Eller iofs. så har jag inte frågat nån heller. Men Mia jobbar iaf. Therese ska åka och kolla på bil.. Men vi har ju balkong iaf. Men nu är det så att solkrämen blev glömd i gårdsjön. Så jag vill inte sitta ute och bränna mig heller.. :/ Skit!
Längtar tills Pär får semester! =) Då blir han så illa tvungen att vara med mig! haha! Näe, men jag hoppas på gårdsjön då iaf =)

Nu ska jag springa ner på banken! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0