FÖRSVINN

Vänner citat; "I foged(?) his yetiass!". Men nu passar det bättre med " I foged his flyingass!"
Nu är det såhär att Pär är ute och åker fyrhjuling :( Vilket innebär att jag har tråkigt som aldrig förr. Och jag kan inte sova utan han! haha. Det går inte. Jag är inte ens trött! Så var det förut när han var på pubafton och sånt, somnade till i kanske 20 min. sedan vaknade jag. Sov 20 min. vaknade. och fortsatte så tills han kom hem. Jag vet inte vad det är. Det känns "tryggt" att ha han bredvid =)
Men iaf! så kom det en äcklig slända/mal (tror mer det är åt mal hållet) och hälsade på mig! Vilket jag inte tycker om. Jag hatar alla sorters insekter och det värsta är att jag är livrädd för dom små krypen! Jag tar som vanligt fram hårsprayen and fog them! Men detta var en envis jävel! Han vägrar gå in i ljuset!! Jag kommer väl svimma snart så mycket som jag sprayat! haha.. Men jag hatar dom, och är livrädd för dom. Jag får fan hjärtklappning när den kommer flygandes emot mig. Näe fy! Pär, kom hem och rädda mig! :P

Näe, nu ska jag gå och kolla om det är nått bra på teven. och hålla koll på min lilla "vän".

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0