GAMLA MINNEN

Nu har jag gjort som dom flesta. Kastat Lunar i soptunnan! Nu är det borttaget, ingen återvändo :P haha. Lika bra, man är aldrig där nått ändå. Och när en och en börjar ta bort sina tänkte jag att jag skulle haka på jag med :P Men sedan kom jag ju på: Alla mailen jag och Pär skickat till varandra för mycket längesen! Dom kan jag ju inte bara kasta bort?! Så jag satte mig och sparade varenda mail som jag skickat till han och som jag fått från han. Minnen slänger jag inte bort bara sådär! Dom där mailen är faktiskt viktig för mig :) Sen alla sms jag sparat också! haha. Har närmare 200 sms sparade på telefon och alla är från Pär (förutom några enstaka). Det gamlaste är från 6 augusti 2005 =) nästan tre år sedan snart. Tiden går fort.. :)
Tänkte fixa till mailen så det blir lite snyggt sedan åka hem och skriva ut dom så man kan ha kvar dom länge =)
Roligt att ha kvar..

För övrigt var jag och åt pizza med Pär och Linus förut idag.. Tog en calzone idag för att variera lite. Kom på varför jag slutade beställa sån. Osten är aldrig smält ordentligt. Usch! Men den slank nog ner ändå ska ni se ;)

Näe, tror jag ska ta mig en dusch nu jag!

adios !

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det är så jävla äckligt på pizzan i gnarp, åk till harmånger nångång och ät det är så jävla mkt godare (spec. calzone)

2008-07-16 @ 21:03:13
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag färstår det, jag blev besviken över att behöva skicka iväg dem hahaha =) Nästa kommer snart! =)

2008-07-17 @ 10:40:10
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack söta du för den fina kommentaren jag fick ang. om att jag var less på bloggen =)

Det verkar sm att jag fått några nya trogna läsare via tävlingen iaf =)

2008-07-17 @ 10:41:00
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0