SNACKA OM SNIGLAR

Jag har fastnat framför "våra bästa år igen", tyvärr! Det är ju egentligen världens sämsta serie men jag vill ju veta vad som händer. Det är ju bara det att det går så jävla segt! Man kan säkert hoppa över 10 avsnitt och ändå förstå vad som händer. Kan shawn bli utsläppt nångång?! :P haha. Och hur jävla länge ska Jennifer sitta i det där hålet? Blir galen! Även att dom har bytt ut Belle 2 ggr nu! Jag hatar när dom byter ut folk. Det är inte lika roligt då.. :P


Idag ska jag iaf. hjälpa mamma att sälja fika nere i sörfjärn. Det är nån jävla utställning där. Men då måste hon eller pappa komma upp och tanka lite åt mig (A) :P För jag har ingen som helst bensin kvar ju..
Sedan skulle vi behöva handla lite också :)


Igår kom Simone hit en sväng och hälsade på. Pär hade dragit iväg till Jimmie så det var trevligt att få lite sällskap. =)

Aja, nu ska jag gå och ringa till mamma och se vad som händer..

Mors!

Kommentarer
Postat av: Therese

men snälla... These are the days of our lifes.... duttduttudduttu... suck

2008-07-18 @ 00:52:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0