SOLSKEN

Ja, skulle ju spendera dagen med Mia-Marie! Men så vart det inte, hon har väl fullt upp med flyttningen antagligen..
Men i möra blir det ist. om allt går som planerat =) Kollade ju vädret nyss och det skulle bli en stor sool heeeela dagen! Så jag hoppas hon kommer hit så vi kan åka ner på stranden.

För övrigt så provade jag mig på en ny maträtt idag =) Nån Kycklinggryta. Jag hatar att hålla på med rå kyckling. Den är så slibbig åsså känns det som det är bakterier överallt. Måste tvätta händerna hela tiden. Men den smakade bra förutom att jag saltade lite för mycket :P haha. 



Nu börjar det en film snart; Brudens far. Jag gillar gamla filmer som går på tv. Känns så mysigt. Helst ska man ju sitta i soffan med en filt och nått gott att äta på.
Kommer ihåg hemma i sörfjärn. Jag satt jämt på golvet där. Mesta dels för att min soffa var så jävla liten så det gick inte att ligga i den. Sedan var det mjukt och skönt golv =)
Näe, nu får det bli en myskväll snart med Päran tycker jag =) Film-maraton med massa gott, levande ljus och massa mys ! =) Den iden måste jag föra vidare till min andra hälft! =)

Nu ska jag gå och kolla om det finns nått smarrigt man kan fixa som kvälls fika :)

Byee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0