TIDIGT

Klockan är tidigt och jag kan inte sova. =/ Är ganska så hungrig också. Får se om jag lägger mig ett tag sedan ist =)

Jag och Pär var till Gårdsjön igår också =) Han fixade lite mer med båten och jag skyfflade bort skrot och grejs från "stranden", så gott jag kunde :P sedan grillade vi lite också, satt på bryggan och åt i solen. Mys! =)
Hoppas det blir nån tripp dit i helgen också :)

Igår låg jag och stekte i solen nästan hela dan. Men jag blir aldrig riktigt brun.. :( Sen blir jag så rastlös av att sola. Visst är det skönt i solen men det blir tråkigt efter ett tag och då måste jag gå in och plocka ihop lite eller nå =) Det blir ju städat då iaf. Tror jag ska skita i solen idag, först iaf. och städa lite ist. Det behövs dammsugas, verkligen!


Näe, nu ska jag gå och äta! bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0