BETYG

Ja, betygen har ju kommit och jag är väldigt nöjd med mina =) Så här kommer dom.

Bild: MVG
Bild och form, grundkurs: MVG
Form: MVG
Fotografisk bild A: MVG
Formgivning A: MVG
Datorkunskap: VG
Engelska A: VG
Engelska B: VG
Estetisk orientering: VG
Estetisk verksamhet: VG
Grafisk illustration: VG
Kultur och idéhistoria: VG
Historia A: G
Idrott och Hälsa A: G
Matematik A: G
Naturkunskap A: G
Svenska A: G
Trafikutbildning: G
Yes, jag är nöjd! Speciellt över det där VG i engelska B. Det trodde jag inte. tack, Kicki! =)
Nu är det bara ett enda år kvar =)



Sedan glömde jag ju det roligaste från midsommar! :D Nötburken. Som faktiskt inte är en nötburk, eller en burk är det men när man öppnar den flyger en lång "korv" ut. Den öppnade Therese! Det såg ut som om hon skulle börja grina! HAHA! Helt panikslagen såg hon ut och gallskrek. HAHAHAHAHHAHAH! Det roligaste var ju att Jimmie hade suttit och hållt på med den där burken mitt framför ögongen på henne. Tagit ut den där "korven" och hållt på med den.. haha.. ojoj. Det var roligt =)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0