FREDAG

Det började stressigt. Måsta göra mig i ordning, hade inga kläder att ha. Klockan tickade..
Sedan gick jag och mötte upp Amanda och Helena sedan gick vi till Mias student middag. Själva studenten var inte där men hon kom efter ett tag hon också ;) Det vart god mat, som var svår att skära med plastbestick! :D haha.
Tog farväl av henne sedan åkte vi vidare till Simones studentmiddag =) Hon hade riktiga bestick så där vart det mera mat! :D och goood paj till efterrätt! Satt och pratade gamla minnen och lekte med Sippa.
Sedan åkte jag hem till en tom lägenhet. Pär och Linus var i stugan.. Dom sa att vi skulle till Mikael sedan var det fest hos mias föräldrar. Tänkte att jag lär kolla med Mia, det var inte nån fest där då sa hon.
Vi åkte till Mikael ändå. Han sa att han pratat med folk där som sa att det var fest. Jag var lite tveksam eftersom Mia sa att Therese sa att det bara var att glömma. Men jag hade väl inte så mycket till val än att följa med dom, ville även följa med.
Tror jag aldrig kännt mig mer ovälkommen i hela mitt liv. Och jag förstår helt och hållet. Jag hade kastat ut oss. Skäms nästan! Men vi var inte där länge..
Körde fast med fyrhjulingen, lagomt less :P Emil fick komma och hjälpa oss. Åkte hem. Åkte till stugan. Gjorde upp eld, bäddade sängen och la oss och sov. Tror aldrig jag frysit så mycket! Men det var varmt när man vaknade iaf :P jag sov med mysbyxor och långtröja och två täcken.
Vaknade av telefon idag.. Klev upp. Pär grillade falukorv. Pratade om lite allt möjligt.
Bl.a. om barn! :D Får Pär en pojk och jag en flicka blir båda nöjda. Pär trodde inte jag ville ha barn med han! haha. Då ska han bara höra mig och Elina och våra planer! hahaha :D Klart jag vill det =)
Pratade även om utomlandsresan och vart vi ska åka nånstans?! Jag har ingen aning. Men vi är överens om en sak iaf. Vi vill inte åka på nått partyställe där det bli fest varje dag. vi vill kunna ligga på stranden och ha det bra men vi vill även gå och se sevärdigheter! =) I can't wait !! Till hösten/vintern åker vi!

Fick även köra fyrhjuligen hem idag från gåsjön! =) Det var roligt, då kan jag köra i min takt! haha.
Ska nog åka dit ikväll igen. Jag Älskar det där stället! så lugnt och skönt och fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0