HALKBANAN

Ja, idag var jag som sagt på halkbana =) Jag var hur nervös som helst men det gick bra, och det var inte alls så hemsk som jag trodde. Iaf. gjorde vi två "övningar". På första var jag sist ut så jag hade sett hur dom två andra gjort. Så det gick galant. Fick t.o.m en liten klapp på axeln ;) Andra övningen var jag först ut på så det gick lite sämre när jag inte visste vad jag skulle göra. Men det gick bra tillslut det också =)
Sen var väl den dagen över. Ett steg närmare körkortet!
Hann med kvart över tolvbussen hem. Gick på Ica och skulle handla. Tänkte att jag måsta väl göra det själv nu när mamma jobbar. Sedan när jag kommer till kassan, vem står inte där om inte mamma? =)
Aja..

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0