NÖRD ?

Idag for jag och mamma till sundsvall =) Shoppade loss lite. Köpte 2 shorts (ett par "badshorts"), ett par skor, en skjorta och ett par pilotbrillor. Sedan en Gästbok till gåsjön.. Hittade även ett par skit snygga jeans på Zara som passade perfekt! Men jag var lite för snål för att köpa dom :)
Typiskt att man åker till stan den enda dagen det är sol!! Skulle ju bara bli skitväder resten av veckan.. Men det måste ju vara fint på midsommar juu!

Jag känner mig för övrigt lite efter och som en nörd. När en efter en tar bort sin Lunar. Jag hatar egentligen lunar. Den enda anledningen till att jag har den är för att kunna snoka :D haha! Nyfiken som jag är.
Förut kunde jag sitta flera timmar framför datorn på lunar och bara kolla runt. Tråk! :)

Näe, nu ska jag gå och laga mat åt mig och min trötta pojkvän, som för övrigt ligger och sover nu :)
Det blir iaf. Snitzel och klyftpotatis och bea =) Mumma !

Adios !

Kommentarer
Postat av: Therese

lägg ut bilder på grejjerna så jag får se då =P

2008-06-17 @ 09:35:20
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det kommer =)

2008-06-17 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0