Lördag

Det började med lite deppande för att Pär skulle på bergegårn, och jag kan inte följa med.
Men sen hörde jag att Mia var i Gnarp, så jag hörde vad hon skulle göra och det slutade
med att hon skulle vara med mig :)
Fixade lite mat, jag och Pär först. Sprang runt som småbarn och busade och brottades. haha
Alltid lika kul <3 :)
Peter kom hit ett tag och satt och drack med Pär, och jag på ett litet hörn. Sedan gick dom
vidare till Jimmie. Jag väntade på Mia. Sedan skulle hon lämna en vinöppnare till Amanda
(som var hos Jimmie) så mia plockade upp mig sedan åkte vi dit. Så jag hade kunnat
följt med Pär och Peter dit på engång så slapp jag vara själv ett tag :P men men..
Dom satt där och drack, bra avundsjuk. Vart på partyhumör. Mia åkte och skjutsade nån.
Pär, Peter och Jimmie gick till bergegårn. Amanda, Simone och Therese hade beslutsångest
om dom skulle in till stan eller gå på bergegårn. Efter MÅNGA om och men åkte dom in till stan.
Mia som skjuts. Jag som medfölje.. Det var en rolig resa in. Men ännu roligare hem :D haha
Släppte av dom vid bankomaten sedan åkte vi och kollade på folket som var där.
Sen tänkte vi åka förbi där igen och se lite "cool" ut och tuta på flickorna.
När vi är alldeles vid bankomaten och är påväg att tuta skriker mia:
"NATHALIE!! Här är det enkelriktat!!!!!!!!!!!!!" HAHAHAHAHA! "Vad ska jag göra??"
Hahaa, fy fan va kul det var! Jaja.. Sedan skulle vi åka och tanka.. "Hur gör man? Det kommer inget"
Sen en gubbe "MEEN TJEENAAA!!" "....hej.." Ingen av oss som kännde han.
Sen ska vi in och betala bensinen. Mia tappar ut alla småpengar. En till främling "I daimen å, HO HO"
HAHAHA ! Fy fan... Ojojoj. Sedan åkte jag hem och la mig och sov ett tag sedan kom pär hem.
Men det var riktigt kul att träffa flickorna igen :) Amanda försökte våldta mig flera gånger :D haha.
Ska även umgås mer med Mia på lovet. Kanske nån mer hakar på också?! =)

Även att jag "måste" (jag gör det för att jag är så snäll) gå på Ica när Pär är bakfull.
Dom måste tro jag är en jävla tjockis som sitter och smäller i sig allt själv. Eftersom det mesta
bara är onyttigt. Chips å dipp, glass, dricka och godis. Varenda helg kommer jag och köper.
Fy fan va jag skäms! Jag vill inte gå dit nå mer! haha

Aja.. CIAO !

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA! Sjukaste hemresan på sjukt länge :P HAHAHA! Jag garvar bara jag tänker på det :P

2008-03-02 @ 20:29:43
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Nathalie

Haha.. Ja, det var kul! :D

2008-03-03 @ 08:27:27
Postat av: Simoone

Haha! Ja, jag är också snäll och går på ica VARJE gång och är bakishandlare! Jag har tänkt precis samma sak! Och om jag säger att jag inte vill så tar jimpan fram hundvalpsögonen Hahaha! XD

2008-03-03 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0