So you think you can dance?

ja, kollade på so you think you can dance igår och jag tror att varenda
människa som var med i Floor Filler var där.
Junior, Tobias, Mario, ballett-tjejen som jag inte kommer på vad hon heter,
Akira, Wilson, Jokern osv osv.
men självklart gick inte Akira vidare. Jag som hejade på han i Floor Filler.
Men Junior och Mario gick iaf. vidare. Nu blev jag osäker på om han verkligen
heter Mario eller inte?!

Nu vill jag ha vår. När solen skiner och man slipper dra på sig massa kläder.
Jag längtar efter mina vita, lortiga, utslitna sommar skor!
För övrigt är det 48 dagar kvar tills jag fyller 18 :)

Näe, nu ska jag gå och städa ut kylskåpet på gammelmat och sedan ska
jag ringa hem och kolla om jag har någon skjuts hem.
Jag har kommit på att jag kallar både lägenheten och sörfjärn för "hemma" :)

MEN HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0