DEBUT

Igår var ju Pär på firmafest. Så Therese kom över och så lagade vi (jag) mat ;) Klyftpotatis, snitzel och bea =)
Sedan trodde jag det skulle bli en lugn kväll. Men då får jag ett sms av Pär och han säger att han är påväg hem och att jag ska dricka öl. Så jag gick och hämtade en sådan =) Senare blev det en spontan resa in till hudik på krogen. Fick även gå och köpa cigaretter åt Pär och Linus som en start in på 18-års livet. haha.
Sen for vi på donken köpte en burgare. Efteråt blev det bockarna.
Ska jag vara ärlig så tycker jag inte att det var så speciellt märkvärdigt där. Ska jag tillbaka så är det för den goda drinken jag fick. Eller fick och fick, jag fick väl köpa själv. Men jag sa att jag ville ha nått gott! -Tycker du om jordgubb? -JAA! :D Den var sååå god! En riktigt sommrig smak ;)
Sen är det så jävla mycket idioter där också. Pär och jag skulle på toa och tre sekunder efter vi gått in så är det en kärring som står och skriker och säger att vi ska gå ut därifrån. Lättjävel! En smäll ska du ha! haha
Och även tjockisen;
-Ska du följa med här?
Jag ger honom en äcklad blick.
-Jag menar inget snuskigt, tänkte om vi skulle röka..
-Näe, jag röker inte..
-#!&)¤#?="¤("=)(¤"?(¤?"=)(¤?!??=# (skriker för fulla muggar något som jag inte uppfattade)
Dummer.
Ja, kom väl hem vid en fyra. Kl. 9 idag ringer Linus och väcker oss :P Så nu har ju han och Pär börjat dricka igen. Men Pär har iaf. lovat att han ska vara hemma med mig ikväll :D vi ska mysa, äta chips och dipp och kolla på film =)

Ja, nu har man iaf. testat krogen. Och sammanfattningen var väl att det var som en stor surfest :D haha.

HEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0