FÖDELSEDAG

Ja, nu är det över! Skönt !
Åkte hem med Therese vid tre, öppnade lite presenter fikade lite. Mamma och pappa åkte och åt pizza.
Mia kom och hälsade på en sväng. Dom kom hem med min bil! :D Åkte en sväng, och det gick bra ! Nu vill jag ha körkort så fort som möjligt! Jagvill Jagvill!! Aja...
kom hem, farmor hade kommit och gratta! Tog inte låg tid innan släkten på pappas sida dök upp, och sedan momma! =)
Orkar inte skriva så mycket, det finns inte så mycket att skriva.
När jag kom hem hit så hade Pär köpt blommor till mig =) Älskling <3 Hade även fått av Britta och Selmer! =) Tack!
Pärs andra present var att vi ska öppna ett sparkonto som han ska sätta in lite pengar på sedan ska vi spara ihop och åka utomlands i vinter! :D
Sen fick jag också;
 *EN BIL!
*Kläder
*Smycken
*choklad
*köksgrejs
*Pengar (Kommer även få mer pengar av farmor sedan :D Mycket pengar)
Det var iaf. en kanondag och Tack alla för presenterna!

image8


Jag är iaf. helnöjd!

Idag har jag hela dagen planerad.
07:55 : Jag tar bussen in till körskolan och pluggar lite och hör mig för om skrivningen + boka fler körlektioner.
11:25 : Då har jag foto, måste fixa mitt repotage.
13:00 : Körlektion med Rolf!
14:15 : Tar bussen hem till Gnarp
15:00 (ca.) : Mamma kommer upp med köttfärssås (:P) och min bil så ska vi övningsköra en sväng =)
sen blir det hem och fixa lite mat, kanske plugga lite.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-05-14 @ 06:25:19
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0