INTE MIN VECKA

Den här veckan känns det som allt går åt skogen. Allt ska jävlas utav bara den!!
Som t.ex. idag. När jag och mina kära vänner Elina och Karro skulle ta prick bussen från skolan. När vi kommer ut står den redan där så vi småspringer lite, men det är folk som är på väg in i bussen så vi tänker vi hinner ju.
När vi är ca. 2 meter från bussdörren, stänger busschafförn den och kör därifrån (!!!) Fy fan! Jag hatar när dom gör sådär! För det är nämligen inte första gången det hänt! Och ingen jävel i bussen kan säga till han att stanna heller! Näee! Åååhhhhaaaaaaaaaaaa! Så vi sprang till en annan busshållsplats men dit kom den inte, och jag måste med den bussen om jag ska ta 16.25 från station. Så vi springer till kvantum, missar den precis där också! Jag kan lova att min humör var det sämsta jag någonsin varit på! Så jävla förbannad! Nähe! Då måste jag GÅ ner till ÖB för att hoppa på min buss där! Plus att det var typ 500 grader i solen så jag höll på dö!
När jag kom fram till busshållsplatsen var jag helt slut av att gå och värmen! Skit!
Fast något bra hände idag, jag fick nämligen G på mitt nationella i matte B :D Jjeej! Trodde verkligen inte det! men fick precis på poängen! :D det känns skönt! hoppas jag kan lyckas få ett G i år så jag slipper fortsätta nästa år =)
Sedan ska vi diskutera lektionerna som är kvar på historian ist. för att göra några uppgifter. Då får vi G. trodde det skulle vara skit tråkigt och att jag inte skulle fatta nått alls! Men det var skitkul! =) Trodde aldrig jag skulle säga att det var kul att gå på historia. men men..

Känner mig så jävla stressad också! Har så jävla mycket att göra. Men är iaf. klar med eget arbete till bilden, skickade nyss min uppsatts på engelskan till Kicki, är klar med Italien bilden också. Nu är det bara tre arbeten i KuHi som ska in innan fredag. Plus att jag har uppskrivning denna vecka, sen ska jag vara modell åt mia denna vecka. Sen har jag och Elina jävligt mycket kvar att göra på GKO'n :/ Usch! Är så jävla skol-less som man kan bli nu! jag orkar helt enkelt inte med allt! Tvåan är tamejfan det jobbigaste året, då kommer allt kastat i ansiktet på en.
Fick även IG på min uppsatts på nationella på engelskan :@ ÅÅÅHHH! "Näe, du kom av ämnet!" Du kan ta ditt jävla ämne och stoppa nånstans! Men fick iaf. VG på muntliga och det är jag nöjd med =) 

Tänkte gå och plugga lite på körkortet nu, vet att jag kommer somna pladask när jag sätter mig med den boken, men jag ska försöka. Sedan blir det körskolan hela dan i morron.

Jag som ville gå på Estetafton på torsdag. Men jag tror fan inte jag hinner med det. Och jag vill inte åka buss in och hem heller.. Så ja. Nästa år blir det iaf =)
Nu är tvåan slut. Ett år kvar, endast ett år kvar sedan är det slut!? Fy fan va tiden går fort, nästan lite för fort.

Men jaja.. ska väl gå och försöka få in nått i bollen! Hej!

Kommentarer
Postat av: Elina

ja men blir man nå less på dessa skit bussar!! kan lova att jag inte blev människa igen den dan efter den springningen.Fy fan! haha,även att jag fick G på min engelska uppsats! Sug på den du! pussss

2008-05-28 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0