Ledig

Idag har vi studiedag, och jag hade verkligen behövt vara hemma och plugga KuHi och historia, plus att jag måste göra eget arbete till bilden. Men just nu känns körkortet viktigare. Har körlektion kl.11 sen ska jag plugga teorin hela dagen!

Igår var jag, tess och simone på stjärnan och solade och tränade =) När man kom ur solariet var man helt fräkning och lite brun. När man kommit hem är allt försvunnet. Skit solarium, jag väntar på den riktiga sommarsolen ist =)

Igår fyllde mamma år =) Träffade dom man inte träffat på ett tag, momma och moffan, farmor, patrik..
Hon fick iaf. turkosa muggar av mig och Therese =) Sedan vart det tårta och tilltugg! Fan, jag ska ju sluta med sötsaker. Men inte fan går det ... :P

Kollade även på Sanningens ögonblick igår igen! :@ Jag vill slå på han!

Näe, nu ska jag gå och käka frukost!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0