NYTT OCH FRÄSCHT

För det första hur stavar man fräscht? fräsh, frächt?! Aja!

Nu har jag ändrat utseende på bloggen. Blev så trött på det gamla och ville ha nått nytt!
Och jag blev faktiskt ganska nöjd. Iaf. med bakgrunden! =)

Ska snart ta bussen till hudik och sätta mig på körskolan och plugga lite =) sedan blir det till att gå upp på skolan och ha foto. Känns så onödigt att gå dit när han inte ens tar nån närvaro. Sedan har jag ändå VG+. Kanske högre när jag är klar med mitt repotage =) Aja, sedan har jag kör lektion kl.14. Fickparkera, Hjälp! :/ :P Näe, men det ska nog gå bra, hoppas jag.

Näe, nu ska jag ta nån riskaka sedan ska jag göra mig redo för bussen!

Mors !

Kommentarer
Postat av: Therese

Det stavas fräscht tror jag...
mmm av ngn anledning är citrusfrukter fräscht...
=)

2008-05-07 @ 09:26:56
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0