PUBKVÄLL

Lördagen började med en storstädning av lägenheten (nu ser det lika förjävligt ut igen)
Sedan kom Pär och Linus hem från båtfärden och vi grillade gott, även Peter kom.
Efter vi ätit kom Jimmie och Simone också. Vi åkte ner till stranden och grillade lite korv, och fortsatte mot campingen.
Träffade Misen =) Köpte nått gott! haha.
Sedan efter vi varit där sitter jag och Simone och småpratar lite, då ser jag en man som är väldigt lik Niklas Åhlund! och det var ju han! :D Jag skriker dit han! Gud vad jag har saknat den mannen! haha. Pratade gamla minnen och vad som hänt sen sist. "Ja, men hör av dig till mig när du blivit läkare eller advokat!" haha, ja, det kommer aldrig hända att jag blir nått av det. Men det var trevligt att träffa han iaf. Han sa även att han skulle flytta till sörfjärn bara han hittade nånstans att bo =)
Sen var det fullt vid allt bord när vi kom. Men vid ett satt en ensam man, så vi gick dit och frågade om det var okej att slå sig ner, vilket det var.
- Är du härifrån eller?
-Naj, jak er fran Denmark.
haha.. en livs levande Dansk! Det var lite knepigt att förstå vad han sa ibland men :P Frågade om han visste vad Pöj Pöj betydde! Haha. Therese fattar väl iaf =) men det visste han inte. Dåligt översatt på Tv3 Danmark då !
Aja.. Raggade åt oss en efterfest hos Hanna och Emil! Fortsatte en sväng till Malmberg också. Sedan kom Kim och sa att han skulle åka på max och käka. Jag, Pär och Linus hängde såklart med! Gött! Sen vart det en sväng runt heeeela sundsvall tror jag. På gågator t.ex. haha. Och nån jävla skidbacke eller nå. Kl. 6 på morron kom jag och Pär hem och fick lägga oss och sova. Sedan vaknade vi vid 11. var vaken i kanske en timme. Somnade om till ca. 16.00 var vaken till fem kanske. Pappa ringer och frågar om jag inte skulle följa med therese hem för det var ju morsdag. aj då! Det hade jag glömt! Skulle ju även fota med Mia, men tack och lov hade jag fått ett sms att hon inte hann idag. Det tackar jag för! Mådde väl ungefär som jag förtjänade :P Åt lite nudlar och kollade på power of 10 och sanningens ögonblick somnade vid halv tio och nu är jag här och ska strax åka till skolan =)

Trevlig kväll! Bara det blir lite varmare så man slipper frysa ihjäl på kvällen!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

vad betydde Pöj Pöj nu då?????

2008-05-26 @ 10:47:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till! ;)

2008-05-26 @ 15:14:29
Postat av: Elina

Haha!! Har min vän gått å blive lite fyllekajja? mer fart på dig nuförtin än på mig. ses imorn min bästa vän! puss

2008-05-26 @ 19:53:09
Postat av: ANNA KÄLLMAN

Det lät iaf som en toppen kväll ! :-)

2008-05-26 @ 20:53:34
URL: http://annakallman.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Elina: Haha, klart jag har ! :P Ja, det är bra det! see you today(!) my best friend! Kiss



anna: Det var det =) Lite småkallt bara ! :D

2008-05-27 @ 06:11:40
Postat av: Therese

nämen svara inte på min kommntar ´e'...=(

2008-05-27 @ 07:50:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Joo! Det skrev jag ju först. Fast jag såg nu att det inte blev nå namn. Men lycka till betydde det! =)

2008-05-27 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0