Sista april

Det hela började med grillning med Pär. Och eftersom jag knappt hade ätit nått på hela dan så smakade det bättre än det godaste! Sedan gjorde vi oss i ordning och gick vidare till Jimmie. Simone och Therese var tvungen att cykla till statoil för att köpa mjölk. Jag, Pär och Jimmie spelade kort sålänge =)
Ja, sen blev det lite långtråkigt. Loffe och Andreas kom och grabbarna samlades i köket (Som vanligt)
Therese och Simone svek mig och åkte in till hudik =( Pär kom och sa att han ville gå hem, eftersom det inte blev nått i Gnarp. Jag var helt på den iden! Så vi gick hem, myste lite framför teven och pratade sommarplaner =) sedan vart det till att sova. Som inte var det lättaste. Först ringer Peter till Pär, vi vaknar. Somnar om. Sedan ringer simone till mig, vi vaknar. Somnar om. Sedan ringer Tess till mig, vi vaknar. Somnar om. Sedan ringer Pärs alarm, vi vaknar. Somnar om. Sedan ringer mitt alarm, vi vaknar. HAHA.. :P
Men det var ju trevligt ändå där på kvällskvisten..
Jag säger som Pär; Det här var nog den bästa sista april på länge. Fick ju spendera den med underbara Pär <3 =)
Och jag skrattar åt dom som ligger och mår dåligt idag, HA-HA! :P haha

Nu har vi laddat hem 10 000 BC och Sweeney Todd, så nu blir det filmmaraton!


13 dagar kvar!

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, precis dom filmer vi tittade på idag! X)

2008-05-01 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0