SJUK

Här sitter jag och dricker mitt te. Jag har blivit sjuk. :(
Jag funderar starkt på att stanna hemma idag, men jag har ju så jävla mycket att göra så det blir väl till att åka in ändå. Plus att jag kan ju inte överge min Elina =)
Jag hatar att vara sjuk, nu kommer jag säkert åka på ett munsår också. Fan!

Igår hade jag körlektion, gick mycket sämre än förra gången! Skit!
Nästa gång ska jag ha provuppkörning och se vad jag behöver träna på. Då ska dom vara helt tyst och jag måste göra allt själv. Hjälp! :P Så jag måste in till hudik nå mer och övningsköra på vägarna där =)
Men teorin går skit bra iaf. Känner mig väldigt säker på att jag kommer klara det, och just därför kommer jag säkert inte klara det. Så jag ska inte tänka att jag klarar det för då kommer jag bli jävligt besviken om jag inte gör det. Aja!

Pubafton på lördag =) Får se om jag är frisk då då, fast ska alla andra dit åker jag nog ändå. haha.

Näe, nu ska jag gå och dricka upp mitt te äta lite frukost och dra iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0