VAFAN?

Ja, eftersom dom ska byta bloggen till nått annat skit så gjorde jag det nu lite i förväg som dom rekomenderade. fy fan! skit dåligt på det här "nya" ju >P Blä!

Jaja, var nyss och handlade med mor! Hon hade glömt kortet hemma så jag fick springa hem och hämta pengar. Men hon måste ändå åka upp igen för jag måste ju ha dom ikväll =)
 Ska grilla idag. Vet inte vilka. Iaf. jag och Pär. Säkert Linus också, dom är och fiskar nu. Så han följer säkert med hit sen. Jag tror han kommer flytta in snart också :P haha. Har iaf. lite kläder här, och brukar ta en dusch och så! haha.
Aja! Ska iaf. ner till sörfjärn ikväll på första pubkvällen!

Även att det mamma hade köpt var likör! Jag trodde hon sa Marabou, men hon sa Malibu! haha. fast hon hade köpt choklad också =)

men nu ska jag gå och sätta kniven i fläskfilén och majsen! Sedan ska jag gå och snygga till mig lite och invänta grabbsen! ;)

bye!

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

Lät jäkligt härligt!!!

2008-05-26 @ 20:50:13
URL: http://annakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0