ALLTID HUNGRIG ?!

I helgen har jag inte varit nyttig kan jag lova.
Först på fredan så gjorde jag och Pär pizza, hela blev uppäten.
På lördagen for jag ju hem till mamma och pappa och åt.
Kött och nå grejs, ja, det var väl inte så jädrans onyttigt men..
Det vart även efterrätt. Fruktsallad, inte heller så onyttigt men grädden till därimot.
Sen kom jag hem och tröck i mig lite chips och dipp och lite smågodis
När Pär var påväg att åka hem ringde han och frågade om jag vill ha mat
från max. Och det kunde jag inte tacka nej till. Så ett Delifresh Kycklingmål
vart också ner proppat i min mage. På söndagen blev det ju självklart
bakis-godis åt Pär som jag inte kunde låtabli att smaka av.
Usch! Inte bra, inte bra..

Sen i dag på lunchen så blev jag hungrigare efter att jag hade ätit än innan?!
Jag tror jag alltid kommer vara hungrig, eller hungrig eller sugen på nått.
Ungefär som Louie! hahahah :D

Näe, fy! Jag måste börja bli mer nyttig. Men jag vet att det aldrig kommer hända, men
jag kan ju försöka.
Provade ju på GI metoden förut men hur länge höll jag mig till det? En vecka max!

Idag sa Janne att jag var en bland dom duktigaste! haha.
Men jag tror han bara sa så för att jag var irriterad och ville inte såga nå mer!
+ att dom bara har en såg i den storleken jag skulle ha och den var upptagen.
En av dom duktigaste tror jag knappast att jag är.. hahaha. Usch, jag tycker inte om form.

Och vi hade ett litet betygprat på svenskan också. Jag låg på ett G/VG förra året enligt Kicki.
Jaha?! :P Sedan fick jag VG på ett brev vi skrev i år. Sen säger Eva:
- Tror du att du orkar satsa på ett MVG?
VAAA? Jag har alltid satsat på ett G i svenska. Men Eva tycker att jag ska satsa på det för
hon vet (tror) att jag kan. Fan, jag som alltid tyckt svenska varit så jävla tråkigt, tänk om jag skulle
gå och få ett MVG. Då skulle jag bli glad iaf! =)
Jag ska kämpa på, men jag är inte ett dugg säker på att jag kommer klara det. Tror nästan inte det.


Näe, nu ska jag gå och städa lite sedan ska jag laga lite mat tills Karln min kommer hem!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0