BESLUTSÅNGEST

Måste bara börja med en sak som jag blir så jävla irriterad av.
När man sitter fridfullt på bussen och njuter av sin braa musik,
så sätter det sig ett "kärlekspar", som antagligen inte kan vara ifrån
varann i en sekund, framför en.
Det första dom gör att att börja grovhångla. Jaja, dom kanske inte har
sett varann på ett tag, tänker jag.
Men sen ska dom pussa på varann var 30:de sekund.
och när jag säger pussa så menar jag "jag ska slicka dig i hela ansiktet"!
AAhh! Jag vill inte se, och framför allt inte höra!
Helst ska det smacka så mycket så alla hör.
Jag skulle inte reagera såhär om det var vilka andra som helst förutom "dom".
usch! :P haha
Jag sätter punkt här!

Just nu hatar jag att Therese läser min blogg! För jag har nämligen fått beslutsångest
angående hennes julklapp och skulle vilja ha hjälp!
Två saker som jag inte kan bestämma mig mellan. Det är typ samma sak fast ändå olika.
(Nu säger jag säkert för mycket så hon kan lista ut)
En sak är bättre på ett vis och den andra på ett annat vis.
Men jag frågade Pär vad han tyckte och han tyckte det jag tänkte på först, så jag tror det
blir det.
Ojoj, först tjatar jag om att jag inte kommer på nånting och nu kan jag itne välja vad jag ska köpa.
Men jaja..

När jag städade förut och skulle diska Pärs matdosa möttes jag av en luddig insida.
Det var som att nån hade lagt bomull i den! haha. Den har ju "bara" stått sen torsdags ju?!

Iaf. idag på Arbetsmiljö och säkerhet så pratade vi om mat.
vad man skulle få i sig och så. Och järn var en sak. vet ni hur ni kan få i er järn?
Jo, nämligen att suga på en järnbit. haha. Dock bara en liten mängd, men nån kom med
förslaget att man skulle göra som en klubba med en järnbit att suga på! haha..
Fan va äcklig! :P
Åsså skulle man helst ha en järnstekpanna, då fick man i sig lite järn genom den också.
Alltså jag trodde inte det var sånt järn man skulle ha i sig. Jag trodde dom bara hade samma namn!?
hahaha. Så dum man kan vara.
Ibland kan jag känna mig riktigt blåst!
Big ben?? :D haha

Aja, nog om detta!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Simone

HAHAHA! XD

2008-11-17 @ 18:24:56
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha jag vet vilka du menar och jag tycker också att dom är otroligt störande! Man vill nästan säga till dom ;)

2008-11-17 @ 18:52:51
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

BIG BEN är en klassiker ;)

2008-11-18 @ 03:25:22
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0