DÖD ?

I morse kollade jag på telefonen och såg att Simone hade ringt
vid elva tiden. Men jag har inte hört nånting?! Annars brukar jag ju
vakna av minsta lilla.
Även Jimmie ringde till Pär för nån kväll sedan då vi låg och sov, och
då hörde vi inte heller nånting?!
Snacka om att sova som en stock! :P
Igår var det ju inte så långt efter att vi somnat som hon ringde, och då
borde man väl vakna?! Eller?
Aja, skönt att sova iaf. =)
Igår vaknade jag kl. 7 och kunde inte somna om. Även igår vaknade jag vid
7. Före Pär båda gångerna. Det är inte vanligt..
Kollade på Biggest Loser båda dagarna. Har redan sett det men det är kul att
kolla på tycker jag =)
Men det är ju självklart att killarna vinner och att dom går ner mest.
Eftersom dom oftast väger mer och har mer fett att bränna.
Det är väl svårare att göra av med fett ju mindre man har eller ??
Alltså det tar väl längre tid?! Eller har jag fel? :P

Aja.

See you!

Kommentarer
Postat av: Therese

nja lite så är det väl, men även att killar har högre fettförbränning än tjejer...

2008-11-09 @ 12:59:03
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0