DREAM

I natt drömde jag att Pär och jag hade gjort slut, och han hade hittat nån annan.
(Hemsk, hemsk, hemsk tanke :( )
Iaf. så satt vi alla och åt middag, det var ganska många, men kommer inte ihåg vilka alla var.
Mamma var iaf. en. Och hon satt och hånade mig hela tiden inför Pär och "henne".
Hela tiden hackade hon ner på mig och skämde ut mig. Det var så hemskt :(
Så jag sprang därifrån, slängde mig i sängen och grinade ut! :P
Sen helt plötsligt låg jag i en låda uppe i luften och polisen letade mig.
Jag hittade en cross som jag brummade iväg på, men polisen hack i häl.
Den var skitsvår att styra och slirade hela tiden. Men jag kom iväg. Sedan kommer
det stora vargar emot mig från ett håll och polisen från andra hållet.
Så jag klättrar upp i ett träd för att undvika vargarna. Men där kunde jag inte stanna länge
för då skulle polisen se mig. Så jag hoppar ner och smyger förbi vargarna så gott jag kan.
Men en ser mig. Så jag springer! Samtidigt som jag har nån sorts kulspruta som jag skjuter
hej vilt med. Bland annat en dinosarie och en jätte gorilla (typ king kong). Sedan längst bort
på vägen skulle jag hitta "bossen" (som i ett tv-spel) och vem tror ni bossen var??
Jo, Svampbob fyrkant! hahaha. Sen kommer jag inte ihåg nå mer.

Men det var rätt hemskt, iaf. i början. Och jag hoppas verkligen inte det slår in, då går jag under. :/

I morse vid halv sex kommer Pär och säger hej då. Lite sista mys och gos innan han åker på
jobbet. Efteråt somnar jag om.
vaknar vid 06.40 och är helt förvirrad. Täcket på andra sidan ligger så det ser ut som nån ligger där.
Jag tror ju att det är Pär, men har en aning om att han faktiskt har åkt på jobbet. Petar lite på täcket men
fattar fortfarande inte att det inte är nån som ligger där. :P "nämen, hur mycket är klockan?" "Har han försovit sig?"
Plus att det är kolsvart i hela rummet. Vi brukar vanligtvis ha teven på.
Tänkte att jag skulle slå på teven så det vart lite ljus så jag kunde se. Men hittar inte dosan. Får lite panik! haha.
Men tillslut hittar jag den och kollar på klockan och minns då faktiskt att Pär kom och sa hej då och har farit på jobbet :)
Haha, det är bra kul att vara nyvaken ibland ! :D

Sweet Dreams!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha!! Ok, förlåt men, det lät ganska kul: "Och jag hoppas verkligen inte det slår in" Jag såg det som en film i huvvet när du åkte på crossen med vargar och polisen i hälarna! X) (Men jag fatta att du mena det där me pär) ^^

2008-11-04 @ 09:55:35
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha. Ja, det känndes nästan som på film när jag flög fram och sedan kom kulsprutan fram :D

2008-11-04 @ 13:23:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0