DRÖM

I natt drömde jag att Pär och jag skulle gifta oss :)
Först hade han köpt en ring åt mig (förlovningsring), det var en
såndär riktig ring, som i filmer, med stoor diamat :) Men den gick sönder.
Själva diamanten gick sönder. Pär vart arg för dom hade sålt nå jävla skitring
till han. Jag sa att det gjorde ingenting, för att veta att vi skulle gifta oss
var det som betydde något. (ååh, så romantiskt :))
Sedan började vi kolla i kalendern för att spika ett datum. Då var det vecka 8.
och vi bestämde oss för att gifta oss vecka 9. Alltså om en vecka!
Och jag hade ingen klänning eller nånting överhuvudtaget.
Så det var stressigt.
Tyvärr så vaknade jag innan själva brölloppet :( Hade varit kul att se även fast det
bara var en dröm :)

Och förhoppningsvis så går denna dröm i uppfyllelse en vacker dag :)

I LOVE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0