DUMMA UNGAR

Har glömt att berätta att inte en enda unge kom hit på halloween på bus eller godis.
Jag som hade köpt så mycket godis. Dumma ungar..  :P

Idag hade jag som sagt matteprov. tror det var första gången jag satt hela lektionen.
I början tänkte jag "Ja, men det här kan jag ju! Det kommer nog gå bra"
Men när man gick längre ner på pappret känndes det skit. Är osäker på om jag klarar
det eller inte. Annars ger jag upp! Alltså hela kursen. Jag orkar inte hålla på mer..

Efter skolan gick jag och Karro på dollar en sväng. Köpte bon aqua för jag höll på törsta ihjäl.
Och den var så good! =) Päron. Mumma!
Kollade även på julsaker. Men näe, det må vara billigare men det är så mycket finare på Åhlens =)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0