ENSAMMA LÖRDAG

Nu har Pär precis åkt iväg på hockey. =(
Så jag blir hemma själv hela kvällen, tråkigt som bara den kan jag lova.
Jag ska gå på ica sedan och handla lite tröst mat, även bakis mat åt
Päran. Ifall jag inte skulle orka gå i morron :P
Får även äta middag själv, och det är lika med ingen middag överhuvudtaget.
Jag tycker det känns så onödigt att laga mat till bara sig själv. Så jävla tråkigt
att sitta och äta själv också.
Men jag funderar på att åka ner till mamma och pappa och se vad dom ska äta.
Och förhoppningsvis är det något gott! =)
Sen ska jag väl bara sitta och äta mig fet och kolla på teve, och vänta på att
Pär kommer hem, eller tills han ringer. Kanske ska hämta han sedan, ifall
han ville hem tidigare.

I morse åt vi iaf. nyttig frukost =) Gröt och ett varsitt ägg! Det var gott faktiskt!

Jag ska iaf. kolla på madagaskar idag typ halv sex eller vad det var?! :P
och sing-a-long såklart !

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, jag hatar också att äta själv

2008-11-15 @ 15:46:48
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det är förjävla tråkigt..

2008-11-15 @ 16:02:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0