FAN FAN FAN FAN

Åhh! Gick på stan en sväng idag. Tänkte kolla efter den där kjolen jag ville ha.
Men tror ni den fanns, Näääe!
Gick och frågade och sa att jag hade sett en kjol på internet och undrade om dom hade den.
En tjej visade mig till en kjol som jag trodde det var. Men näe, det var inte den.
Tänkte att man kanske kunde skicka efter den då men då är den slut i alla storlekar förutom 38.
ÅHHH!! Jag ville ju verkligen ha den ju! Jävla skit..
Mamma skulle ju åka in till stan nån dag (hudik) men jag ska fråga om vi kan åka till sundsvall
ist. Och hoppas på att den finns där. Annars blir jag väldigt väldigt sur..
Så jävla typiskt när jag vill ha nånting...


Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, kostar den typ 200? Och finns i randigt också? Isf är det samma som jag vill ha =)

2008-11-10 @ 16:30:31
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, den kostar 198 =) Vet ej om den finns i randigt. Men i morron söker jag efter den i sundsvall =)

2008-11-10 @ 16:37:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0