FARSDAG

Igår vart det filmkväll =)
Började med Pearl Harbor, Love it ! Men såg dock inte från början.
Är den nån som har den filmen som vill låna ut till mig ?? =)
Sedan blev det middag, rostbiff och potatissallad. Det var längesen jag åt det, eftersom
det inte fanns på Ica ett tag. Men det var gooott !
Sedan blev det funderingar på vad vi skulle göra. Jimmie och Simone var ett förslag.
Linus var ett annat. Stanna hemma och kolla på Tomten är far till alla barnen var det sista.
Och så blev det också (eftesom J&S inte hade tv4+ :P)
Den filmen är ju härligt rolig och pinsam. =) Sedan blev det chips och dipp och vänner innan
vi gick och la oss.

Idag skulle vi äta gröt till frukost, som jag skulle laga. Det resulterade i cementgröt. (det där ordet såg konstigt ut?!)
Haha, det smakade gummi. Men jag förstår inte vad jag gjorde fel!? Aja. Pär åt kall havregrynsgröt, som jag
aldrig hört talas om?! Han hällde upp havregryn + mjölk +socker och kanel i en tallrik och åt det som
det var :) Det låter inte gott, men det var då godare än min gröt iaf.
Jag tog mig några mackor ist., inget slår rostade mackor med ost =)

Idag är det farsdag också. Så vi ska väl åka ner till fjärn senare och fika =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja köpte bl.a. den filmen på stjärnan förut men då var det nån som lånade den och vi fick aldrig tillbaka den, så jag hatar att låna ut saker!!

2008-11-09 @ 11:55:51
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hum :/ jag hatar också att låna ut saker..

2008-11-09 @ 12:10:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag brukar också äta det, skit gott :D Minus kanel såklart!

2008-11-09 @ 17:28:54
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Elina

jag har den filmen om du vill låna :)

2008-11-11 @ 16:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0