FREDAG

Ja, såg nu att förra inlägget fick ett tvärt slut. Men nu är det fixat.
Fan vad det ska jävlas för mig på denna jädrans blogg då! :P
Det var inte mycket som försvann men endå..

Nu ska jag börja göra mig i ordning och sedan vänta på Amandis,
hon ska ju följa med idag.
Sen lär man väl stå och nästan bryta av nyckeln när man ska öppna
bildörren. Antar att låset har frusit. Även dörren har nog frusit fast.
Skrapa rutor och åka och tanka..
Usch.. Jag orkar inte åka till skolan idag. Är så trött.
Förut känndes dagen ändå bra för det var körsång sista lektionen och
det var roligt. Men jag tycker inte det är lika roligt längre?! =/
Aja..

Nu måste jag göra mig i ordning och käka nånting.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0