HÅHÅJAJA

Ja, började med Arbetsmiljö och säkerhets prov.
Det var väl ganska lätt. Men ska inte säga för mycket ifall jag inte fick nå bra betyg :P
Men jag kan iaf. säga att man inte hade behövt varit med på lektionerna för det provet.
Ja. sedan begav jag och Karro oss iväg för att hämta Elina. (vi ger inte upp hoppet :P)
Hon var sjuk som bara den, stackarn. Jag hoppas hon blir frisk snart. Känns som det
var evigheter sen jag pratade med dig nu ju :P
Aja.. När vi satt och väntade på bussen var det någon som ringde till mig på okänt nummer.
Då var det någon från foto/film som undrade om jag ville ställa upp på kort till plansch/informationsblad
eller vad det var, till niorna. Jaha, javisst.
Förut fick vi skriva varför vi valde bild och form och vad vi tyckte om linjen. Och det jag skrev skulle
vara med i ett sånt informationsblad. Och till det skulle dom knäppa kort. Så jag trodde det var det.
Men jag är inte så säker på det längre?!
Iaf. när han började knäppa så sa han hela tiden "Se glad ut nu då" "visa tänderna också"
Och är det nått jag hatar så är det kort när jag ler med tänderna. Såå fult! Jag hatar mitt leende.
eehh, jahaa.. Det ser ju bara fejkat ut! Sen tog han några då jag log utan tänder också :D haha.
"Ja, vilken tycker du då?" "Det spelar ingen roll, bestäm ni, ni som kan.."
"Ja, men vi måste ha ditt godkännande för det ska tryckas upp i 900 upplagor" (kommer inte ihåg om han sa 900 eller 9000 men nått med 9 iaf :P)
Ah! :O Då fick dom då inte ta det med tänderna iaf :D haha.
Ja, sedan var det dags för Form. Det gick så bra i början. Jag sågade inte av nått blad och det flöt på.
Men sen gick dom av en efter en.
Janne : (efter att jag har slängt iväg sågen för jag blev så irriterad) Ja, men det är ju värt allt slit iaf. det kommer ju bli fint.
Näe! Det är just det det inte kommer bli. Det är den fulaste vindflöjeln någonsin.

Aja.. Har varit lite smårädd idag. Rädd för att halka, eftersom Therese sa att hon halkade jättemycket
i dom förra uggsen hon hade. Men det har gått bra =) Inga bra skor för detta väder, dock. Dom blir ganska blöt.

Näe, nu ska jag städa upp lite och rensa köttet. För idag ska vi nämligen äta fläskfilé och potatisgratäng. Mummma !!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0