HUNGRIG

Nu har jag nyss kommit hem (eller ja, det var nog ett tag sedan)
efter att ha skjutsat Pär och Peter till gårdsjön. Dom skulle angla
idag. Så jag ska väl hämta dom nått tag senare också.
Jag tänkte åka ner till sörfjärn en sväng och visa mamma lite julklappar
jag vill ha! haha. =)

Kikade även lite på idol igår =) Alltså, Kevin måste ju kunna sjunga ALLT?!
Han var väldigt bra tycker jag. Fast jag tycker inte om att kolla på han.
Han känns så töntig!? Tycker inte om att lyssna på han när han pratar heller.
Åsså kännde jag igen hans flickvän väldigt mycket?! Hon måste vara lik nån?!

Träffade också Älskade Elina igår =) Det var ett tag sedan man träffa na så det
var mycket mycket trevligt! <3

Aja, nu är jag så jädrans hungrig så jag måste gå och äta något.

God Morgon!

Kommentarer
Postat av: Elina

åå..jag fick ett par rader. va så himla roligt att träffa dig å!! saknar er jätte mycket

2008-11-22 @ 16:23:51
Postat av: Nathalie

Miss you to..!

2008-11-22 @ 18:01:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0