INBJUDAN

Nu har Pär åkt och anglat. Och jag kunde inte somna om så
jag klev upp jag med.
När han gick ut genom dörren kom han in på engång igen.
Med sig hade han en ica kasse med ett inbjudningskort =)
Till Terra och Ferra på nyår! :)
Och Therese vet redan att iallfall jag kommer ! haha =) (O.s.a) Jag tror
alla andra kommer också!
Jag hörde ju nån i trapphuset precis när vi hade vaknat, jag undrar om det
var hon som smög in med det då?! =)
Köpte även en sak till det jag ska ta med till henne på nyår i torsdags.
Men det var inte en sån jag tänkt mig =/ Ville ju ha en "klassisk" men den
får duga. Inte den som spelar roll heller, utan dom små sakerna =)

(dålig mobilbild)

Tänkte åka hem till mamma och pappa en sväng men dom lär ju inte vara vaken nu.
Sist jag åkte ner satt jag och väntade ett bra tag innan dom klev upp! :P
Så jag åker nog vid tio eller nått. Ska fixa en julklapp åsså ska jag hämta symaskinen.

Det blir nog ingen julgran på balkongen i år. Tror vi bara sätter upp en ljusslinga.
Tror jag ska göra det nu snart.. Sedan ska jag ta fram ljusstakarna och kanske byta
gardiner, vi får se..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha =P nee det där smög vi upp med 00.00 inatt..

2008-11-29 @ 09:11:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, Okej :D

2008-11-29 @ 09:44:55
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0