IRRITERANDE SAKER

För det första så såg jag två tjejer för någon dag sedan när jag
väntade på bussen. Och en av dom spottade så innihelvete mycket.
Asså, jag förstår inte. Kan dom inte bara svälja spottet?? :P Jag tycker
det är så äckligt att se nån spotta. Visst nångång ibland när man måste.
Men den här tjejen spottade hela tiden. Och inte spottade hon normalt heller.
Näe, hon gjorde nån jävla fontän! haha. Tröck upp tungan mot tänderna.
Som när man ska försöka göra en stråle :P
Och spottet kom överallt! Jag hade sån lust att säga till na hur äcklig hon var
som satt och spottade hela tiden. Kanske en gång i minuten spottade hon.
Och innan hon klev in i bussen måsta hon stå och spotta som en tok.
Det såg ut som att hon tyckte hon var så frän, men hon var bara äcklig.
Min åsikt iaf.


Min andra irriterande sak är: Vad är det för jävla fördommar mot esteter??
Asså, vi är väl som vilka som helst?! Jag fattar mig inte på folk som går och
skryter och tror dom är frän bara för att dom går estet. T.ex. när vi skulle göra
skoltröjor/byxor och vissa ville att det skulle stå "ESTET" stort bak på ryggen,
andra ville att det skulle stå "Estet Jävlar". Då var jag tvungen att säga vad jag tyckte,
annars brukar jag inte säga så mycket och låta dom bestämma nått. Det finns inte
en chans att man kommer överens ändå.
Så jävla töntigt! Estet är väl som vilken annan linje som helst. Skulle det heta
"Samhälle med inriktning Bild & Form/teater" osv. så skulle man ju inte gå och skryta om
det, eller??
Sen berättade Anja att  det var nån lärare från natur som hade vaktat när några från
estet gjorde matteprov.
"Dom var så duktiga, alla gick och la fram miniräknarna på bordet, med namnlapp på!"
WOW!
"Och jag trodde att det var jättemånga som skulle vilja gå på toa och fuska, men inte en
enda gick på toaletten nångång"
"Ja, dom hade ju många rätt också, det trodde jag aldrig.."
Nähe? Är man dum i huvve bara för att man går estet ? :P
Det är faktiskt precis lika som samhälle bara att vi har inriktning på olika saker, ska jag
be att få tala om! haha.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha! vilket bevisar att vissa lärare inte borde vara lärare.

XD

2008-11-20 @ 20:04:12
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

och där tog meningen slut helt plötsligt... haha

2008-11-20 @ 21:09:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: ANNA KÄLLMAN

vilket tvärt slut! :P haha jag stör mig också på folk som spottar hela tiden.

2008-11-20 @ 21:53:25
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Mia

Förstår vad du menar.. "Estet jävlar" är en sak men "Media horor" då :P

2008-11-21 @ 05:16:43
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, precis :P

Therese & Anna: MEN?! Jag skrev då mer iaf :P Fan vad allt ska bli fel hela tiden :)

Mia: Ja, jag vet. Det tycker jag också är töntigt :P

2008-11-21 @ 05:42:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0