JAAA !

Nu är jag glad iaf. Mamma sa åt mig igår att gå in på H&M och kolla rean.
Och när jag ändå var där så kollade jag om det hade blivit några ändringar
angående min kjol. Och den fanns (fast vi har redan beställt) så jag la den
i shopingbagen sedan "gå till kassan" Och där står det att den ska levereras
v. 50. Jag ringer till mamma och säger åt henne att kolla när min kjol ska komma
(förut stog det att den skulle komma v.52) och då säger hon att den kommer komma
v. 50! JAA! Då kommer jag att få den innan jul så att jag kan ha den på julafton!
Ååhh! Sån jävla tur man kan ha ibland =)



Nu ska jag fortsätta med städningen. Synd bara att tvättmedlet inte kommer räcka
till all tvätt =/ Får välja ut det som är viktigast att tvätta då..

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0