JUL,JUL,JUL

Nu är det då inte långt kvar till jul iaf!
Och jag har bara Therese julklappar klar!! =/
men nu vet jag iaf. vad alla vill ha förutom Patrik, eller mamma
har väl inte sagt något hon vill ha hon heller men henne har jag
kommit på till ändå =)

Och nästa helg är det första advent. Då åker julsakerna fram.
Fast vi har bara ljusstakar och en adventsljusstake. =/ Men
sedan åker ju julgranen in också så då blir det bra =)





Ska nog ta mig till att baka lite julgodis nästa helg, kanske?!
Eller kanske tar pepparkakor och pepparkakshus då så blir godiset
lite senare =)


Haha på videon. Måste vara den tråkigaste jag någonsin sett ;P

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad har du kommit på till mamma? och pappa?

2008-11-22 @ 16:43:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det kan jag väl inte skriva här :) Eller okej, får hoppas mamma inte läser då. Jag tänkte en väska =) Hennes har ju gått sönder helt, sedan ville hon ha en såndär skjort-tunika också. Pappa ville ha en skjorta som han kunde ha i garaget.

2008-11-22 @ 17:54:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0