JULKLAPPAR

Nu har jag kommit på, inte bara en, men två julklappar åt mamma =)
Therese har jag också hittat på åt, så det är klart!
Pär har jag kommit på en ytterligare julklapp, men vill veta vad det är han
hade kommit på själv också =)
Pappa och Patrik har jag inte kommit på något åt än.. Dom är jävligt svår att
köpa till.. Men nånting kommer vi väl på så småningom =)

Är riktigt nöjd med det jag kommit på också =)
Speciellt till Therese! För engångs skull så ska väl jag lyckas köpa bättre
till henne än vad hon köper till mig! :D haha.

See you!

Kommentarer
Postat av: Therese

vad har du kommit på till mamma? jag har fan inte kommit på ngt till nån... du kan väl skriva en önskelista här på bloggen sen? =)

2008-11-15 @ 20:03:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0