KLAR!

Nu är jag klar med städandet. Skönt.. =)
Undrar vad jag ska äta nu. Pär kom hem förut (även andreas) och
fikade lite. Men då var jag mitt uppe i all städning.
Vi hade ju planerat att äta gröt till lunch idag, men han tog sig några mackor ist.
Så nu vet jag inte vad jag ska äta.. Aja.
Ska snart åka och handla med mamma iaf.  Hon och pappa skulle på nå möte
på blågårn och dom var klar tre.
Så jag måste skynda mig att duscha nu.
När jag städar blir jag så svettig! haha. Allt ska göras fort och på engång.
Springa hit och dit och fram och tillbaka, damsuga som en tok. Speciellt mattorna
är jobbig att damsuga. För det tar liksom emot så man måste trycka för att damsugarn
ens ska åka framåt. =) haha. Aja..

Just Ja! Jag hittade min påse med tyg iaf! =) När jag skulle plocka fram damsugaren
så ramlade en påse ut och vad ligger i den påsen om inte min påse ?? =)
Jag tror jag stoppade in den där förut för jag trodde den var tom. Men nu har jag hittat den iaf.
Pärs skjorta därimot, är borta. Trodde kanske vi skulle hitta den när vi städade garderoben,
men icke. Ska kolla igenom skrubben sedan och se om den råkat komme med där.
Men inte idag, då blir det bara grusigt igen och jag orkar inte damsuga nå mer.

Har även kommit på vad jag ska ta med till Therese och andreas på nyår =)
Fast det är mest till Therese, för jag tror inte att Andreas är med och sliter lika mycket?! :D haha.
Men dom kan båda njuta av presenten :D haha.
Hoppas det blir som i mina tankar bara =)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jag oxå är lika dan när jag städar, allt ska gå fort... även fast jag inte har bråttom eller vill göra det fort så blir det bara så att jag tar i och skyndar mig! men prova dra dammsugaren baklänges på mattorna, det funkar bra för mig iaf. går lättare att dammsuag dom osså tar den bort mer hår o så... =) haha

2008-11-08 @ 18:06:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0