MADAGASKAR

Nu har jag kommit hem från mamma och pappa.
Maten var god =) Bara det att jag hatar fett, jag hatar att tugga på det.
Så det vart inte så mycket att äta kvar, men det som åts var gott iaf =)
Sedan busade jag med katterna ännu mera, rivmärken fulla händerna
nu. Chico var galen! haha.
Sedan kollade jag vad som hänt i mitt rum. Och jag tror inte att det varit så städat
där någonsin :P Mamma hade städat och slängt massa skit som jag säkert
aldrig skulle kunna slänga. Så skrivbordet var rent och fint, likaså bokhyllan.
och i fönstret hade hon hängt upp en ljusslinga. Mysigt..
Kollade även på "gammel rummet" (mitt gamla rum) där var det otroligt städat.
Nu går det att gå där iaf =) Och alla gammla gosedjur hittade jag igen.
Min stora bruna björn, och min blåa hund (som Therese och anna förstörde :( )
Fick även med mig nybakat bröd hem, mumma! Rågkaka, sååå gott!

Sedan skulle jag åka hem, satte mig i bilen och körde iväg. Skulle ta det lungt,
sa mamma :D haha. eftersom det var halt. Jajaja..
Åkte iväg och det var kolsvart och jag hatar att köra bil när det är mörkt. Och dimma
var det. Såg nästan ingenting. Sen tycker jag att jag hör nått i baksätet.
Nej, nej, nej, nej, nej.. är vad som hörs i min skalle.
Slår på musik på hög volym. Men mellan låtarna tycker jag att jag hör annan
musik. "Näe, nu är det någon i baksätet som sitter och väntar på ett bra tillfälle
att döda mig" Tänkte jag. Ville då brassa på för att komma hem så fort som möjligt.
Men det kunde jag då inte eftersom det var halt..
Jag satt bara och väntade på att en hand skulle komma och ta mig för munnen och
söva ner mig eller nått :P
men det gick bra.

Nu ska jag kolla på Madagaskar och äta mig lite fetare !
Har ni lagt märke till att rösten till giraffen i madagaskar är Ross i vänner?! =)

See you later!

Kommentarer
Postat av: Therese

men ja redan =) haha

2008-11-15 @ 19:56:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0